2 Haziran 2013 Pazar

Sophie'm

Biricik köpeğim, tatlışım, Sophie'mi bugün kaybettim. 3 yıl 8 aydır yanımdaydı. Bebekti daha geldiğinde. Odamda uyumuştu ilk gecesinde. Uğuldamalı ağlamayla uyandırmıştı beni ilk sabahında. Nasıl da sorumluluk aldım da baktım. Hakkını yemeyeyim annem de çok ilgilendi benim yokluklarımda.




İşte bu sabah biriciğim aramızdan ayrıldı. Her şey 2 saat içinde oldu. Pazar günü olduğu için hiçbir yerde açık veteriner bulamadık. Hazırlıksız yakalandık. Hayvan hastanesine vardığımızda, işte tam o kapı önünde son nefesini verdi. O son saniyesinde yanında değildim ne yazık ki.

Hani pişman olursun ya sonradan. Keşke seninle daha çok ilgilenebilseydim diye. Keşke daha sık dışarı çıksaydık. Keşke daha çok oyun oynasaydık. Sana hala bir top sözüm var biricik.

Senden kopmak çok zor oldu be tatlım. Seni çok seviyorum. Seni çok özleyeceğim meleğim. En çok da o maviş gözlerinle bana baktığın zamanları...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder