20 Ocak 2014 Pazartesi

Böcek Takılar

Şimdi ben bir şeyi anlayamadım. Genel olarak (genelleme yapıyorum, herkes öyledir demiyorum, kimseler alınmasın) kadınlar böceklerden korkar, iğrenir. Böcek dediğin genelde mide bulandırır. Anlamadığım nokta şu: Bu kolyeler/küpeler/yüzükler/bilezikler nasıl moda oldu? Baktıkça fena oluyorum ben. Bunları takanlar var.



Ahh ahh. Kimin başının altından çıkıyor bunlar. Biliyorum Lanvin senin başının altından çıktı bak şu kolyelerden birkaçı. Neden yapıyorsun böyle bir şeyi sorarım sana.


Büyük konuşmam pek şimdi de büyük konuşmak istemiyorum ama BEN BUNLARI TAKMAM. Yapmayın etmeyin.


Seveni var ki modası devam ediyor. İşte bunlar hep zevk beğeni meselesi.


Bir kelebek yapın ne bileyim bir yusufçuk bir uğur böceği. Bak iğrenmiyorum onlardan, takarım onları.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder