9 Haziran 2015 Salı

Pandora.com.tr Kitap Alışverişi

Yine bir kitap alışverişiyle daha karşınızdayım. Ama bu sefer farklı bir site deneyimlediğim için ona da yer vermek istedim.

Pandora.com.tr sitesinden ilk alışverişimi yapmış bulunuyorum. Yıllar önce basımı tükenmiş bir kitap arayışındaydım. Bu yüzden hep tercih ettiğim sitelerde ne yazık ki bulamadım. Pandora'da daha önce üyelik açtığım halde hiç gezinmemiştim. Bu kez şansımı bir de orada deneyeyim dedim. Aradığım kitap hala temin edilebiliyormuş, hiç düşünmeden aldım tabii.

Ben kargo gönderilmesini istedim ama isterseniz Pandora kitapevlerinden birini seçip kargo ücreti ödemeden gidip kendiniz de alabilirsiniz.

Memnuniyetimi dile getirerek bu yazıyı da bitireyim. Siparişim bir gün içinde zarar görmeden geldi. Kargoda en üzüldüğüm şey bu olduğu için her yazımda dile getiriyorum. Kimse sevmez çünkü hevesle beklediği kitap yırtık, eğilmiş bükülmüş gelsin.

Kargo ücretinden dolayı belki her zaman tercih etmeyeceğim ama arayıp da bulamadığımda sığınacağım site oldu.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder