1 Kasım 2015 Pazar

Bu Hafta (12)

Ağabeyimle Marslı filmine gittik. Kitabını henüz okumadım ama filmini oldukça beğendim.

Portal 2 oyununu oynamaya başladım. Daha önce oynayan var mı bilmiyorum ama ben arkadaş tavsiyesiyle ilk oyununa üniversitede başlamıştım. İkinci oyununa başlamak bu zamana kısmetmiş. Çok güzel çok eğlenceli çok mantıklı bir oyun. Oyun oynarken zihin çalıştırması da çok harika bir şey.

Şu fotoğrafa bakıp da mutlu olamayan var mı acaba. O yumuş yumuşların arasına atlamak istiyorum şu an. Çok mutlu etti bu fotoğraf beni. İnsanın bir fotoğrafla mutlu olabilmesi de harika bir şey.

Ay tatlışlara bak ya. Harikalar. Çok güldürdüler bu ufaklıklar beni. Ufacık çocuklar şöyle giydirilince çok hoşuma gidiyor.

Bu fotoğrafı gördüğüm an hafta sonumu tamamen bu rahatlıkta evde geçirmek istediğime karar verdim. Bu yazıyı yazarken fotoğraftaki gibi olmasa da rahat bir şekilde bilgisayarımın başındayım.


Not: Herkes oyunu kullandı değil mi?

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder