26 Haziran 2016 Pazar

Bu Hafta (14)

Bu hafta bakalım bakalım neler olmuş.

Indiana Jones film serisine başladım. Şu an ikinci filmindeyim. Bu serinin filmlerine hayran kaldım, Harrison Ford'a ayrı hayran kaldım. Resmen jönmüş kendisi, genç halini yakalayamadık be Harrison. Indyyyyy!

Game of Thrones izleyen ya da okuyan var mı aranızda? Son sezondayım ama bir gaza gelip kitabını da okumaya başladım. Birkaç (!) sezon ilerideyim ama eski karakterleri okuması keyifli, hele bir de hayatta oldukları dönemleri okumak daha da keyifli. Kimseye bağlanmayacaksın bu kitapta/dizide.

Bayram yaklaşırken indirimler de başladı. Uzun süredir aklımda olan far fırçalarını almaya karar verdim. Ne kadar abartılıyor, gerçekten harikalar mı bilmiyorum ama Real Techniques fırçalarına ben de kandım ve aldım. Yanında da bir adet ruj fırçası aldım. Makyaj malzemeleriyle ilgili yazı yazmak istiyorum ne zamandır. Uzmanı olmasam da neler kullanıyorum neleri beğeniyorum fikir vermesi açısından sizlerle de paylaşmak isterim.

Bu yaz saçlarımızı örüyoruz ve saç yüzüklerimizi takıyoruz. Ve ben bu modaya bayıldım. Bununla ilgili de en kısa zamanda bir yazı hazırlayacağım. Umarım yaz bitmeden hazır olur.

Trivia Crack. Siz de bu oyuna kendinizi kaptıranlardan mısınız? Boş zamanlarımda keyifle oynuyorum. Oyunda Sanat, Bilim, Tarih, Spor, Eğlence ve Coğrafya kategorilerinden oluşan sorular var. İsterseniz arkadaşlarınızla karşılıklı oynayabiliyorsunuz ya da bir grup arkadaşınıza da meydan okuyabiliyorsunuz. Oyun oynarken genel kültürüm de gelişsin derseniz bu oyunu oynamanızı tavsiye ederim.


Bu yazı içinde yine yazmak istediğim yazılar için söz verdim. Umarım sözümde durabilirim.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder