14 Şubat 2017 Salı

Alice Harikalar Diyarında


Beyaz tavşanı takip et.

Çoğumuz çocukluk döneminde veya yetişkinlik döneminde okumuştur Alice Harikalar Diyarında kitabını. Veya 1951 yapımı animasyon filmini ya da yakın zamanda çekilen Tim Burton filmlerini izlemişsinizdir. Peki siz de benim gibi her birinden ayrı ayrı keyif almadınız mı?

Çocukluğumda okuduğum kitapları tekrardan okuma isteğim var bu aralar. O zamanki hayalgücüm şu yaşta devam etmiyor ama bu yaşta alacağım keyif de bir başka. Devam kitabı olan Aynadan İçeri'yi hiç duymamıştım mesela. Devam filmi geleceğini ilk öğrendiğimde iki hikayeyi de içeren kitabı aldım İthaki Yayınlarından. Yakın zamanda onu da okumaya başlayacağım umarım.

Lewis Carroll'un kitabından alıntılar paylaşmak istedim. Bu ve bunun gibi daha çok alıntı varsa siz de ekleyin. Çocuk kitabı deyip geçmeyin. Bazı bölümleri sizi düşüncelere daldıracak.


"Düne geri dönemem, çünkü o zaman farklı bir insandım."



"Nereye gittiğini bilmiyorsan, hangi yoldan gittiğinin bir önemi yok."


"Bir şey ne kadar çok benimse, o kadar az senin demektir."



"İmkansıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır."



"Sonsuzluk nedir?
-Bazen yalnızca bir saniyedir."

"Daha fazla almak, hiç almamaktan çok daha kolaydır."



"Herkes kendi işine baksaydı, Dünya kendi çevresinde daha hızlı dönerdi."

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder