12 Mart 2017 Pazar

Bu Hafta (15)


Bourne film serisine başladım. Seri filmleri izlemek bu aralar favorim haline geldi. Özellikle de aksiyon filmlerini çok beğenmeye başladım. İlk filmden gözüme girdi, devamı da iyidir diye umuyorum.


Hayatıma yürüyüşü soktum. Bir süredir gerçekten hantal hissediyordum kendimi. İş, okul yoğunluğundan enerji bulamıyordum. Havaların bu aralar güzel olması çok iyi bir motivasyon oldu bana. Aldığım taytların ve ayakkabının da etkisi fazla tabii ki. Her akşam yarım saatlik yürüyüşün kendimi bu kadar iyi hissettireceğini bilmiyordum.


Can'ım erkek yeğenimden sonra bir de kız teyzesi oldum. İnşallah sağlıkla büyürsün Arya'm. Minicik ellerini ayaklarını yemeden nasıl duracağım bilmiyorum.


Goodreads uygulamasını indirdim ve kendimi kitap okumaya adadım. Şu anda okuduğunuz ya da daha önce okuduğunuz, okumak istediğiniz kitapları kaydedebileceğiniz bir uygulama. Kitaplara puan verip yorum yazabiliyorsunuz. Kendinize yıllık okuma hedefi koyup onu gerçekleştirmeye çalışabilirsiniz. Ya da arkadaşlarınıza kitap tavsiye edebilirsiniz.

Kitap okumaktan bahsetmişken yeni başladığım kitaptan da bahsedeyim. Şeker Portakalı'nı yakın zamanda tekrardan okumuştum, devam kitapları da varmış. Onları da almıştım da yeni başlayabiliyorum. Zeze bu sefer biraz daha büyümüş şekilde, yüreğinde kurbağasıyla karşımıza çıkıyor.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder