1 Ocak 2018 Pazartesi

Cosmetica Alışverişim

2018 yılının ilk yazısıyla karşınızdayım. Eskisi gibi çok yazamasam da yine de burası benim için ayrı. Her sene söz verdiğim gibi bu sene de aynı sözü vereceğim: Burasını daha aktif kullanacağım.

İnternetten alışveriş yapmayı seviyorum. Dışarı çıkmaya vakit bulamadığım zamanlarda ve indirimleri kaçırmak istemediğim zamanlarda internet sitelerini kullanıyorum.

Cosmetica sayfasını daha önce bir bloggerdan öğrenmiştim. Instagram sayfasını takip etmeye başladığımda çarşamba günleri şanslı çarşamba adıyla çok uygun indirimler yaptığını fark ettim.

Daha önce bu siteden alışveriş yapmamıştım. Taa ki geçen güne kadar. Birazdan aşağıda göreceğiniz Real Techniques süngerlerinin süper bir indirime girmesiyle alışveriş yapma kararı aldım.


Öncelikle kargosundan bahsedeyim. Böyle bir kutuda geldi ürünler. Korumalı denebilir mi, belki. Ama içinde herhangi bir baloncuk vb. koruma yoktu. Ürünler oldukları şekilde kutu içerisindeydi. Kırılabilecek ürünler olsaydı ve bu şekilde gelseydi, üzülebilirdim. Ama aldıklarımın arasında kırılabilecek şeyler yoktu, o yüzden çok kafaya takmadım. Belki o tür ürünleri daha korumalı şekilde gönderiyorlardır bilemiyorum..


Gelelim aldıklarıma. Bu alışverişin sebebi Real Techniques süngerleri. Çok iyi bir indirime girmişti, ben de göz altımda kullanabileceğim sünger almak istiyordum ve bu indirimi kaçırmak istemedim. Diğer ürünleri herhangi bir mağazadan da alabilirdim. Ama ayağıma gelecekken ben onlara gitmeyeyim dedim ve sepetime ekledim. Bu arada 50'li kare pamuklar da çok iyi bir indirime girmişti o yüzden onlardan da 2 tane kaptım. Diş fırçası da genel bir ihtiyaç. Diş etim hassas olduğu için Mikro soft bir fırça tercih ettim.

İnternet üzerinden ve Cosmetica üzerinden gerçekleştirdiğim ilk kozmetik/bakım alışverişimden memnun kaldım. Kargo ücretleri de olmasa daha mutlu olabilirim ama süper indirimlere karşı kargo ücretine laf etmeyeyim artık.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder