24 Temmuz 2018 Salı

Eganba Kitap Alışverişim

Kitap alışverişimde ilk defa kullandığım bir site oldu eganba.com. İlk alışverişimi de Jostein Gaarder kitaplarını alarak yaptım. Yakın zamanda İskambil Kağıtlarının Esrarı'nı yeniden okuyunca ve Sophie'nin Dünyası'nı da ne kadar sevdiğimi hatırlayınca diğer kitaplarını da almak istedim.

Eganba'yı, takip ettiğim birkaç Bookstagram(kitapsever Instagram) hesabında görünce bir şans vermek istedim. 75 TL üzeri kargo bedavaydı ve Küçük Prens de hediye idi. Bende zaten vardı, büyük ihtimalle birisine hediye edeceğim.

Birçok site ile karşılaştırma yaptım alacağım kitap fiyatlarını. En uygun fiyatlar bu sitedeydi.


Paketlemesi gayet uygundu. Kitaplarım ezilmemişti. 


Baloncuk kullandıkları için taşıma esnasında karton zarar görse bile kitaplarım zarar görmezdi.  Ama zaten hasarsız geldi kitaplarım.


Bir kitapta çok ufak bir bükülme vardı (ne yazık ki kitaplarım pürüzsüz olarak elime ulaşsın, ben okudukça buruşsun isteyenlerdenim-kitaba yaşanmışlık kattığım doğrudur). Ama problem yaratacak kadar değildi bu hasar o yüzden kitaplığıma yerleştirdim kendilerini.

Alışverişimin yanında bir kitap, bir defter ve birkaç da kitap ayracı göndermeleri çok hoşuma gitti. Daha sonraki alışverişimde bakacağım sitelerden biri oldu.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder