8 Ağustos 2013 Perşembe

İyi Bayramlar!

Sabah yine aklımda aynı şarkıyla uyandım. 'Bugün bayram, erken kalkın çocuklar. Giyelim en güzel giysileri...' Çocuk da olsam kocaman kız da olsam yine aynı şarkıyla uyanırım her bayram sabahına.

En sevdiğim bayram galiba Şeker/Ramazan Bayramı. Bir tatlısever olarak baklavalar şekerler çikolatalar havada uçuşuyor benim için. Tabii ki bu huyum şu yaşımda yine değişmedi.

Bayram harçlığı olarak mendil aldığımız dönemin bir kısmını da yaşadım. Sonradan para dönemine geçtik. Ama o mendilleri aldığım zamanları hatırlıyorum da, napayım ben bu mendilleri diye düşünürdüm. Bebeklerimin yatak örtüleri olurdu o mendiller.

Ahh nerde o eski bayramlar diyip bir klişeyi daha gerçekleştirip herkese tatlı bir bayram dilerim.


Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder