7 Mayıs 2014 Çarşamba

Kolay Saç Modeli

Çocukluğumdan beri saçımla uğraşmaya bayılırım. Üşenmez ufak ufak parçalara ayırır tek tek örer, ertesi gün açardım. Topuzlar denerdim. Balıksırtı, mısır örgüsü... Birçok şey denerdim. Bir tek de kendi saçım değil. Kız kardeşimin, kuzenimin, arkadaşlarımın saçlarıyla uğraşırdım.

Sonra internette araştırmayı öğrenince de yeni yeni modeller araştırmaya başladım. Ee bir de Pinterest'i de keşfedince demeyin keyfime.

Saçlarıma her gün farklı model yapmayı çok seviyorum. Eğlence benim için onla uğraşmak. Ama keyfim olmadığında bir topuz yapıp geçiştiriyorum. Kendimi ne kadar iyi hissedersem saçıma da o kadar özeniyorum.

Şimdi sizlere önerilerim var kızlar. Dünyanın en güzel saç modeli ev topuzu olabilir ama artık farklı bir şeyler mi denesek diyorum.

En basitinden bir model size. Ben sıkça kullanıyorum bu modeli. Özellik de üşeniyorsam uzun uzun uğraşmaya hemen toparlıyorum saçımı ve hop bir aradan geçirme. Ta da! İşte saçımız hazır. Güzel günlerde kullanın :)



Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder