1 Mayıs 2014 Perşembe

Blogda 1. Yılım

Bir yıl olmuş bloga başlayalı. Şu an şu dakika farkettim. Nasıl da geçmiş bir koca yıl. Neler yaşamışım, neler yaşamışız hepimiz.

Öyle dolu dolu yazamadım tabii. İstediğim önemi veremedim buraya. Çok istedim yazmak, o an aklım durdu yazamadım. Sonra aklıma geldi bir şeyler. Başına oturup da yazamadım. İşte bu yüzden yanımda hep bir kağıt-kalem taşıma alışkanlığım vardır. Bilinemez çünkü ilhamın ne zaman nerede seni bulacağı.

Blog yaşamımın 1 Mayıs'ta başlaması da çok tesadüf olmuştu. Bir anda karar vermiştim. Açtım hesabımı, başladım yazmaya. Yazıyı yayımladığımda baktım tarihe, 1 Mayıs.

1 Mayıs İşçi Bayramı. Emek ve Dayanışma Günü. Bugün haberleri açmaya korktum. Kötü bir şeyler okumaktan korktum. Bakamadım televizyona, gazeteye, internete.

Bu gün aynı zamanda Regaip Kandili. Sizin ve ailenizin kandili mübarek olsun.

Bu gün böyle dolu dolu olmuş oldu. Acısıyla tatlısıyla kutlayalım bakalım.

Bu blog biraz daha devam eder inşallah. Hiç bırakasım yok çünkü. Her yazımda diyorum da az yazıyorum diye yazmayı bırakmak hiç ama hiç istemiyorum.

Daha nice nice yıllara inşallah. Beni blog yazmaya (onlar bilmese de) iten takip ettiğim bloggerlara teşekkür ediyorum buradan.

Mutlu günler

Not; İlk yılımı kutlama yazısı bu kadar kötü olmamalıydı değil mi:) İşte yine tıkandığım günlerden birindeyiz napalım. Kısmet bir dahaki seneye inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder