14 Ağustos 2014 Perşembe

Robin Williams Anısına

Bu yazıyı Robin Williams'ın kötü haberini aldıktan sonra yazmaya karar verdim. Üzerinden bir gün geçti, ama beni beklediğimden fazla etkiledi. Sanırım bugün gördüğüm fotoğraflar sonrası daha da arttı etkisi.

Sanki onunla birlikte çocukluğum da gitti. Filmlerini o kadar çok seviyordum ki, hala daha seviyorum. Ama daha başka filmi gelmeyecek. Bugüne kadar yaptığı filmlerle yetinmek zorunda kalacağız.

Geçen gün otobüs yolculuğu yaparken izliyordum filmini, yarım kaldı. Çocukluğum da yarım kaldı Robin.

En sevdiğim on filmini listelemek istedim. Arasında izlemedikleriniz varsa bir an önce izleyin bence. Bunlar da bize anı kalsın.













Biliyorum ki daha da güzel filmleri var ama benim favorilerim bunlar. Seni böyle anmak istiyorum Robin. Bu sabah gördüğüm o korkunç fotoğraflarla değil. 

Bonus; İzleyen var mıydı bilmiyorum ama en son şu dizide oynadı. 
The Crazy Ones. Sarah Michelle Gellar ve Robin Williams başrollerde. Dizinin ikinci sezonu olmaması beni üzmüştü. Keşke devam etselerdi.



Twitter'da yayımlanan şu fotoğraf da en anlamlı şey sanırım.

Genie, you're free.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder