28 Eylül 2014 Pazar

Bu Hafta (8)

Bu sefer çok ara verdim. Öyle böyle değil. Önünü alamadık ara vermenin. Aman tatil geçsin dedim. Sonra hafta sonu yazarım dedim. Sonra hafta içi bir gün yazarım dedim. Aman çok yoğunum, çok yorgunum... diye diye kaç hafta oldu bir kelime yazamadım. Halbuki kendime söz vermiştim yazacağım diye. Yine duramadım sözümde.

Hadi bakalım başladık bir yerden. Devamı gelir inşallah.

Bu hafta yine neler olmuş bakalım.


Buffy The Vampire Slayer 8. sezon çizgi romanlarıma sonunda kavuştum. Bununla ilgili kısa bir post hazırlayabilirim belki.


Yeni kısa dizime başladım. Malcolm in the Middle. Hafta içi film izlemek zaten hayal oldu benim için. 40 dakikalık 50 dakikalık dizilere de dayanamadan uyuyakalıyorum. 20 dakikalıklar tam bana göre. Televizyonda gülerek izlediğimi hatırlayıp en baştan başladım.


 Sonunda yoga minderi alabildim evime. Spora devam etme motivasyonum da tam.


Bu fotoğrafla içimi açtım. Baharı özledim, kışa üzüldüm. Soğuğu sevenleri de anlayabiliyorum ama bahar en güzel mevsim değil mi? Hem de bu pastel renkleri giyebiliyorken. Kışın siyahlara kahvelere grilere bürünmek niye güzel olsun ki?


MBA öğrencisi oldum. Okuldan çok da uzak kalamadım. İçimdeki bu eğitim aşkı nedir :)


En yakın zamanda başka bir yazıyla daha geri dönmek umuduyla...

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder