31 Mart 2015 Salı

Kitapyurdu.com Alışverişim

Yine bir kitap alışverişiyle daha karşınızdayım.
Hani bir süre önce anlatmıştım ya bir tiyatro oyununa hayran kaldım diye. Hayran kaldığım şey bende takıntı haline gelmezse olmaz. Hakkındaki her şeyi okumak, izlemek isterim. İşte tabii ki dayanamadım, kitabını aldım. Onu alırken lise zamanlarında Almancasını okuduğumuz ve yeniden okumak istememe sebep olan (arkadaşın da baskısıyla) bir kitap daha aldım hemen yanında. Ve tabii ki kargo yine bedavaya geldi. Kitapyurdu.com'u bu yüzden biraz daha sevdim.

2 iş günü sonrasında elime ulaştı kitaplar. Yani belirttikleri tedarik sürecinde. Zaten sitesinden de adım adım takip edebiliyorsunuz kargonuzu. Mail de geliyor üstelik.

Yine karton korumayla (çevreci olması da güzel) hasar görmeden gelmişler. 'Bir de kitap ayracı da gönderir misiniz?' diye öneride bulunmuştum sitede. Göndermişler :)

Sonuç olarak yine mutlu çıktım bu alışverişimden. Mutluluğumuz hiç bozulmasın inşallah :)

Yine kitaplar birikti. En yakın zamanda hepsini okumak dileğiyle.


Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder