2 Mart 2015 Pazartesi

Uyku Öncesi Egzersiz

İş hayatı zor, iş hayatı yorucu. Akşam erkenden yatmak istersin yatamazsın. İşten döneyim de egzersiz yapayım dersin, yapamazsın. İstanbul’da çalışmak zor, ama İstanbul’da yaşıyor ve Gebze’de çalışıyorsan daha da zor. Yazar burada kendinden bahsediyor ve isyan ediyor.

Okul da eklenince hafta içi egzersiz yapmam oldukça zorlaştı. Hiçbir şey yapamaz oldum. Uyumadan önce yarım saatlik kitap okuma aktivitem hariç.

Ama yorgunluğumun üzerine hemen de uykuya dalamıyorum. Bir yarım saatlik süreç gerekiyor dalmam için. Bu yüzden uyumadan önce yapabileceğim, beni dinlendirecek, vücudumu rahatlatacak egzersiz hareketleri araştırdım. Siz de aynı sorundan muzdaripseniz size de tavsiye ederim.

Sadece çalışanlara seslenmiyorum elbette, kendini gün içinde yorgun hisseden herkese öneriyorum.

İyi uykular dilerim.


Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder