7 Mart 2016 Pazartesi

Sosyopix Alışverişim

Üzerinden 2 ay geçti ama ben yine de yazısını yazayım istedim.

Yılbaşında erkek arkadaşıma ne alsam ne alsam diyordum ve ne zamandır yapmak isteyip de yapamadığım bir fikri gerçekleştireyim dedim. Haftanın her günü bizi hatırlayabilsin, çalışırken canı sıkılınca bizi görsün, sıkıntısını unutsun dedim. Masa başında tüm yıl boyunca biz olalım istedim ve takvim yaptırmayı düşündüm. Bir süredir sosyal medyada gördüğüm ve adını sıkça duyduğum Sosyopix'i denedim.

Küçük bir tuvale asabileceği, her ay için farklı farklı fotoğraflarımızdan oluşan takvimimizi yaptırdım. Yanında buzdolabına asabilmek için mıknatıs ya da duvara asabilmek için de kırmızı-beyaz şeritli ip de bulunuyordu. Sadece istediğiniz kadarını değil onun bir fazlasını daha veriyorlar yani. 

İsterseniz Facebook ya da Instagram'daki fotoğraflarınızdan da baskı yaptırabiliyorsunuz. 

Ben fazlasıyla memnun kaldım bu alışverişten. Diğer özel günlerde de kullanmayı düşünüyorum. Yapabildikleri birçok şey var.

Sosyopix'teki ürünleri sitesinden inceleyebilirsiniz. 


Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder