2 Şubat 2016 Salı

Söz Tepsisi


Bu süreçler ne kadar zormuş, ne kadar ayrıntısı varmış meğer.
Kız isteme, söz, nişan, düğün, ev döşeme... Göz korkutuyor resmen. Ama hani derler ya bunlar tatlı telaşlar.

Bu tatlı telaş sürecimi buraya da aktarayım istedim. Daha önce bahsetmiş miydim bilmiyorum. Yaklaşık 6 yıldır devam eden birlikteliğimizi artık sözle taçlandırmış bulunuyoruz. Bir maşallahınızı alırım :)

Söz tepsisi nasıl olsun, tepsiyi nasıl süsleyelim, tepsiye ne ekleyelim ne eklemeyelim derken fikir almak için yine Pinterest'e daldım. Sanırım bu süreçte bol bol kullanacağım oradaki fikirleri.

Şimdi size de fikir versin diye paylaşayım istedim bulduklarımı. Taşlı modellerden daha çok çiçekli modelleri beğendim ben. Yukarıda gördüğünüz de benim tepsim. Nasıl olmuş, beğendiniz mi? Gül yaprakları çok hoş oldu bence.


































Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder