30 Nisan 2016 Cumartesi

Bi'kutu Mutluluk

Bu Hafta yazısında bahsettiğim gibi Bi'kutu Mutluluk'tan ilk alışverişimi yaptım. Kısa bir süreliğine bir kutu alana diğer kutuyu hediye ediyorlardı ve ben de bu indirimi değerlendirerek bir süredir merak ettiğim mutluluğu denemek istedim. Ve oldukça da memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle de kargo konusunda.


UPS kargo ile çalışıyorlar. Pazartesi verdiğim sipariş ertesi gün hemen elime ulaştı. O yoğunlukta bile bir gecikme yaşamadım ve bu beni oldukça memnun etti.

Ben Piknik ve Yeni Başlangıçlar paketlerini tercih ettim. Aslında diğer paketlerde de gözüm kaldı ama bir seferde kendimi bu kadar şımartmayayım dedim.


Paketlerin içeriklerini paket gelmeden öğrenemiyorsunuz normalde. İlk gönderilerden sonra hem müşteriler bloglarında, instagram hesaplarında ya da Youtube videolarında açıklıyorlar, hem de firma kendi sitelerinde açıklıyor. Her ayın ayrı bir konsepti var. Ve konsepte uygun ürünler sadece bu paketlere özel hazırlanıyor.


Kutuları ilk açtığınızda sizi iyi dilekler karşılıyor. Daha sonra asıl kutuyu açtığınızda motto kartları ile karşılanıyorsunuz.


Bi'kutu Mutluluk Piknik Kutusu'nda neler varmış bir bakalım:
1. Açıklama kartı bir sonraki ayın konseptini açıklıyor ve bu kutunun neler içerdiğinden bahsediyor.
2. Bir adet motto kartı. Her kutuda konseptte uygun farklı bir motto kartı bulunuyor.
3. Bi'kutu Mutluluk dergi her ayrı konseptte farklı konular içeriyor.
4. Üzerinde kelebekler bulunan çok güzel bir şal/bandana.
5. "Çık dışarıya oynayalım" sloganıyla frizbi. Katlanması kolay, böylece çok yer kaplamıyor gördüğünüz gibi.
6. Pikniğin olmazsa olmazı "mutluluk bulaşıcıdır" mottolu peçete.
7. İki adet sandviç kağıdı.
8. Farklı desenlerde pipetler.
9. Tohumkart. Canlanırken canlandırman için demişler. Ne güzel demişler.


Bir de Bi'kutu Mutluluk yeni başlangıçlar kutusunun içeriğine bakalım:
1. Açıklama kartı
2. Dünyanın en şeker pembesine sahip Bi'kutu Mutluluk tasarımı ve üretimi "dreamer" bere.
3. Yine sizi mutlu edecek bir motto kartı.
4. cosocasa tasarımı yine pespembe bir anahtarlık.
5. Üzerinden çok zaman geçti ama bir sonraki yılbaşında kullanabilmek için yeni yıl süsleri.
6. Böğürtlen, yabanmersini, ahududu ve asai meyvesi karışımı Watsons marka pijama partilerinin vazgeçilmezi fruity yüz maskesi.
7. Farklı yazılarıyla Bi'mutlu dergi.
8. Bi'kutu Mutluluk 2016 takvimi.


Ben bu paketleri çok sevdim. Gerçekten de bir kutu ile mutluluğu size getiriyorlar. Sitesini gezmek isterseniz diye linkini bırakıyorum buraya. Instagram'dan da takip edin ki belki siz de bir başka indirimini yakalayabilirsiniz.

Web: bi'kutu Mutluluk
Instagram: bikutumutluluk
Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder