17 Nisan 2016 Pazar

Bu Hafta (13)

Yine uzun bir ara verdiğim Bu Hafta yazılarına devam edeyim.

Ve bu yazı benim 100. yazım. Kutlamaya değer bir yazı olması dileğiyle.

Nişanlandım. 6 yıldır beraber olduğum sevdiceğim ile bir yuva kurmaya bir adım daha yaklaştık. Ailelerimizle ve arkadaşlarımızla birlikte çok eğlenceli bir akşam geçirdik.

Amerika'dan abim gelirken benim Star Wars'a hayranlığımı bilerek bu hediyeleri getirmiş. Rey ve Luke figürleri ve ilk altı filmin karelerinden oluşan 100 adet kartpostal. Kendilerine tabii ki bayıldım. Figürlerin kafaları oynuyor bu arada:)

Bi'kutu Mutluluk'tan ilk alışverişimi yaptım. Fotoğraflarını da çektim. Yakında onun da yazısını ve fotoğraflarını koyarım buraya.

Inside Out filmini izledim. Çok hoşuma gitti. Hislerimizi o kadar güzel anlatmış ki bu animasyon film. Devam filmi de geliyormuş. Onu da sabırsızlıkla bekliyorum.

Çocukluğumun kitabı Şeker Portakalı'nı yeniden okumaya başladım. Devam kitaplarının da olduğunu öğrendim, Zeze'nin hikayesini baştan sona okuyacağım bu sefer. Eskisinin yeri ayrı olsa da bu yeni çıkan kitap kapaklarını da çok beğendim.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder