30 Eylül 2013 Pazartesi

Runİstanbul 2013

Hani geçen hafta başladığım sporum vardı ya. Heh işte o sadece 3 gün sürebildi. Ama ben ne yaptım. Dün Runistabul'a katıldım. 7 km'lik bir parkurda koştuk arkadaşlarla. Bütün parkuru koşarak geçemedim ne yazık ki ama elimden geldiğince koştum.

Başlangıç yerine gidiş oldukça çileli oldu ama ne yazık ki. Toplu taşımalar gidemedi tabii oraya kadar ama o kadar uzak bir yerde bırakıldık ki, yarıştan önce 4 km'lik yolu da yürümek zorunda kaldık. Su ikramlarından da tabii ki yararlanamadık. 7 km susuz havlusuz koştuk.

Sadece yarışanların katılabildiği Runistanbul'a ayrılmış özel bölüm de oldukça güzel geçti. Fotoğraf çektirebileceğiniz, Nike ürünü alabileceğiniz yerler vardı. Biz o yorgunluğun üzerine çimlere oturup fotoğraf çekinmeyi tercih ettik. Gitmeden önce de biraz dans edelim dedik.

Sonuç olarak baya bir eğlenceli geçti açıkçası. Herkese verseler de, o madalyayı almak ayrı bir hoşuma gitti. İşte bunlar hep motivasyon :)

Bu arada derecem 59.34. 1 saatte koşarım demiştim zaten :)


Aynı performansı Avrasya Maratonu'nda da göstermek üzere...

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder