13 Ekim 2013 Pazar

Bu Hafta (2)

Bir süredir takip ettiğim ama bir anda bütün yazılarını okumaya karar verdiğim, hayranı olduğum blog. The Blonde Salad.
Buradan ulaşabilirsiniz. http://www.theblondesalad.com/

Facebook'ta bir arkadaşımın sayfasında gördüğüm bu mayoları çok sevdim. Böyle yaratıcı şeylerle gelin işte. (Giyilir mi ama bu ya. Biraz mide bulandırır sanki:))

Bu hafta canım inanılmaz bir şekilde donut çekti. En son bir yıl önce falan yedim sanırım. Bir an önce yemeliyim.

Bu nasıl bir tasarımdır. Nasıl? BAYILDIM!


Andy Whitfield'ı özledim. Spartacus'le tanıdığım aktörün kanseri yenip daha sonra aynı hastalığa yenik düşmesine çok üzülmüştüm. Dizinin finalinde yeni oyuncuyu o kadar çok benzetmişlerdi ki. Onu öyle yaşattılar. Dizi sanki onunla sona erdi.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder