25 Ekim 2013 Cuma

Güzel Güzel Küpeler

Ne zamandır post girmek istiyorum da bir türlü fırsat bulamadım. İşte hep geceleri geliyor fikirler, oturup da yazamıyorum sonra uçup gidiyor. Napacaksın insanoğlu işte, üşengeçlikten kalkıp da yazamıyorsun.

Bu takılarla ilgili olan postlarımı sanırım hep ikileme başlıklarıyla kullanacağım.

Yine takılara bakarken kendimden geçtiğim günlerden bir gün bu fotoğraflarla baş başa kaldım. Karşılıklı bakıştık kendileriyle. Kim bilir nerede ne zaman karşılaşırız dedik, acaba karşılaşma ihtimalimiz hiç var mı dedik ve bana en yakın olabilecekleri yerlere, bilgisayarımda dosyalarında yerlerini aldılar. Pinterest sağ olsun var olsun.


Bu Portal küpe ne kadar güzel ne kadar sahip olunası. 
Uyarı: Uzun süre oynamak tavsiye edilmez. Sonra her beyaz alanda 'Buraya ne de güzel portal açılır ki.' diye bakmaya başlanıyor.


Kuş yuvası desen ayrı yaratıcı, unicorn desen ayrı güzel. Bayıldığımız topuklular artık şimdi de kulaklarımızda, bir kadın daha ne isteyebilir ki. Kolyelerini beğendiğim bulut-yağmur konseptini tabii ki küpelerde de çok beğeniyorum.
Bir de şurada harika bir Alice in Wonderland küpesi görüyorsunuz. Yiyip ya da içmek sizin tercihinize kalmış ama yenilesi küpeler işte kendileri.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder