29 Aralık 2013 Pazar

Bu Yıl

Pazar günleri yaptığım 'Bu Hafta' postları yerine bugüne özel 'Bu Yıl' postu yapayım istedim.

Yılbaşından önceki son pazar bugün. 2013 yılının son pazarı. Yeni bir yıl önümüzde. Bu yıl bir önceki yıldan belki daha iyi belki daha kötü geçti. Ama derler ya iyisiyle kötüsüyle diye. Bir yıl daha yaşadık, bir yıl daha yaşlandık işte.

Neler oldu bu yıl. Aklımda şunlar var:

Haziran ayında biricik köpeğim Sophie'mi kaybettim. Tatlımı hala çok özlüyorum. Sadece üç yıl geçirebilmiş olmamız beni bazen çok üzüyor. Kendisine yeterince vakit ayıramamıştım. Okulum bittikten sonraya ertelediğim şeyleri gerçekleştiremedim. Bitanecik seni çok seviyorum.

Mayıs sonu haziran başında Gezi olayları oldukça ilgi çekiciydi. O zaman da yorum yapmadım şimdi de yapmayı tercih etmiyorum. Ama Türkiye'nin unutmayacağı ve unutmaması da gereken olaylardır.


Temmuz ayında mezun oldum. Dört yıllık üniversite hayatım, on altı yıllık eğitim hayatım şimdilik sona erdi. Sonrasında neler olur bilemiyorum. Bunun daha yüksek lisansı da var.


Hala oldum :) Aralık ayımızın neşesi geldi. Nasıl tatlı bir heyecanmış. Nazarlar değmesin Can bebeğe. Maşallah. Doğmasını sabırsızlıkla bekledik. Şimdi de büyümesini bekliyoruz.
(Aynı gün cüzdanımın çalınmasını da nazar çıktı olarak adlandırdım.)


Mayıs ayında blog yazmaya başladım. Öyle sürekli yazamıyorum. Bazen üşeniyorum yarın yazarım diyorum. O yarınlar da genelde haftalar oluyor. Ama buraya yazdığım zamanlar çok hoşuma gidiyor. Umarım beni okuyan birileri vardır bir yerlerde.

Mutlu günler
ve
Mutlu yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder