25 Aralık 2013 Çarşamba

Düğün Fotoğraflarını Kızıyla Tekrar Canlandıran Baba

Amacım kimseyi üzmek ya da ağlatmak değil. İnternette rastladığım bu haber herkes gibi tabii ki benim de içimi burktu. Sadece paylaşmak istedim.

Aşağıda paylaştığım şeye üzülerek bakmayın. Hastalığı düşünmeden sadece bir kocanın eşine olan sevgisi, bir kızın annesine olan sevgisi olan görün lütfen.

Kanser Olan Eşini Kaybettikten Sonra Düğün Fotoğraflarını Kızıyla Tekrar Canlandıran Baba
Ben Nunery, karısını akciğer kanserinden kaybettikten iki yıl sonra, küçük kızıyla birlikte yaşadıkları evden taşınmaya karar vermişler. Evdeki tüm eşyalar kaldırıldığı zaman Ben, evin eşiyle birlikte evlendikten hemen sonra taşındıkları halde yani bomboş olduğunu görünce kızıyla birlikte düğün fotoğraflarını tekrar canlandırmaya karar vermiş. Fotoğrafları çeken Melanie Pace aynı zamanda Ben'in eşi Ali'nin kızkardeşi. Düğün fotoğraflarını da kendisi çekmiş.








Fotoğraflar: Melanie Tracy Pace / Loft3 Photography
Kaynak
Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder