31 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı Oje Önerileri

Her şeyi son dakikaya bıraktığım gibi manikürümü de son güne bıraktım. Hatta bu postu da son güne bıraktım. Aslında bir sürü paylaşım yapasım vardı yılbaşından önce ama kısmet olamadı napalım. Seneye inşallah.

Bu sene sıradan bir oje sürmek yerine nail art yapmak istedim. Aslında hiç de elimden gelmez bu tür şeyler. Bir french bile süremiyorum mesela. Gidip yaptırmıyordum da. Düz renk sürüyorum, onunla yetiniyorum. Ama bir değişiklik olsun bu sene dedim.

Hangisini yapacağıma daha karar veremedim. Ama aşağıdaki nail art'lar bana fazlasıyla ilham oldular.



Yılbaşı ağacı zaten 31 Aralıkların olmazsa olmazı. Bir yılbaşı ağacı da tırnaklarınızda olsun istemez misiniz?



Eğer yılbaşı demek parıltı demek diyorsanız üstteki iki adet uygulama tam sizlik. Gecenin parıltısı tırnaklarınızda olsun.


Ağacınızı süslerken kullandığınız ışıklardan tırnaklarınıza da koyun. Yılbaşının vazgeçilmezi kırmızı ve yeşil.


Kocaman bir partidesiniz ve konfetiler her yerde. Tırnaklarınız da bundan nasibini alsın istiyorsanız bu uygulama tam size göre.

Hangi nail art'ı yaparsanız yapın üzerine mutlaka bir top coat sürün, ojenizin tüm gece sürecek partinizde bozulmaması için.

Mutlu günler
ve 
Mutlu yıllar

2 yorum:

  1. Canım yorumuna bayıldım ne güzel şeyler yazmışsın öyle çok mutlu oldum :) seni takibe almak istedim ama gfc ile takibe alma kısmı yok sanırım :/
    Bu arada nailartların hepsini ayrı sevdim ama gönlüm siyah üstüne glitterdan yana :) öptüm çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC kullanmıyorum Damla'cım. Bloglovin' kullanıyorum şimdilik.
      İlk yorumum senden geldi. Bu da beni çok mutlu etti.
      Ben de çok öptüm :)

      Sil