2 Şubat 2014 Pazar

Bu Hafta (5)

Bir ay kadar oldu herhalde bu postu yapmayalı. Sanki çok sık post yapıyormuşum gibi :)

Bu hayvancığın tatlılığına bittim. Senin sevimliliğini yerim farecik. Tabii ki fareden hiç haz etmem. Fotoğraflarda kalsın tatlılığınız.

Bu fikre bayıldım. Ses dalgalarını somut hale getirmişler. Bu cümle 'I believe in you' da olur, 'I love you' da olur. Hatta çok güzel evlilik yıl dönümü hediyesi de olur.

En çok kullandığım uygulama haline geldi Snapchat. Arkadaşlarınızla karşılıklı fotoğraflaşma imkanı sağlıyor. Gelen fotoğrafları kaydedemiyorsunuz. Tabii ki karşı taraf ekran görüntüsü alabilir, o zaman da size uyarı geliyor. Fotoğrafın ne kadar süre gözükeceğine de siz karar veriyorsunuz. Video imkanı da var. En fazla 10 saniye gösterebiliyor. 

Alf'in dört sezonunu bitirdim. Nasıl sevindim nasıl sevindim ilk indirdiğimde. Bölümlerin bir kısmını da hatırladım. Tabii çocuktuk 90'larda. İşte bu tür şeyler hep mutluluk benim için.

Emma Watson'a bir kez daha hayran kaldım. Harry Potter'ın Hermione Granger'ı olarak tanıdık onu. O zamandan beri hayranlıkla takip ediyordum kendisini. Böyle pozlarını gördükçe hayranlığım daha da artıyor.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder