10 Şubat 2014 Pazartesi

Sevgililer Günü Oje Önerileri

14 Şubat geliyor yine. Hiç öyle derinlemesine girmeyeceğim konuya. Kutlayan kaç bin insan var. Aman ne kadar doğru yapıyorlar aman ne kadar da yanlış diye eleştirmek neden bana düşsün ki.

Biz de kutluyor muyuz; evet. Kutlamaktan da zevk alıyorum. Hediye almak için bahane bir gün aslında. Çünkü biz 14 Şubat, doğumgünleri dışında da birbirimize küçük de olsa hediyeler veren, yazılar yazan bir çiftiz. 

Yılbaşında yaptığım gibi Sevgililer Günü'nde de bir nail art yapayım dedim. Zaten bu günler dışında üşengeçliğim tuttuğundan hiçbir şey yapamıyorum. Nail art için bahane olsun 14 Şubat da.

Bana düşen görev size öneri sunmak ve sevgilinizle, eşinizle geçireceğiniz güzel bir gün dilemek...

En kolayı da bu sanki. Tek ihtiyacınız olan parıltılı bir kırmızı oje.
Dudak şekli yerine kalp de yapılabilir.

İki hamlede kalpleriniz hazır.

Kalplerden minik baloncuklar yapmak da fena fikir değil aslında. 
Bu biraz uğraştıracak gibi. Kesin üşenirim ben buna.

Aman ben hepsiyle tek tek uğraşamam diyorsanız bir tanecik tırnağınıza bir tanecik kalp kondursanız da olur.


Bu da severek takip ettiğim Kontesce'den. Kendisi harika bir nail art'çı. Sadece nail art üzerine değil blogu. Takip etmeyen varsa mutlaka takip etsin. 

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder