20 Şubat 2014 Perşembe

Mor Ayakkabı

Aylar aylar öncesinden yazmıştım bir ayakkabı yazısı. Ne zamandır yazmıyorum, şimdi neden yazmayayım dedim. Ve bir diğer ayakkabı dosyamı açtım. Bu seferki tercihim tabii ki mordan yana oldu. Daha önceden bahsettim değil mi moru çok sevdiğimi. Hiç de belli etmiyorum değil mi :)


Mor için asaletin rengi derler. Bu yüzden midir nedir ben de çok severim bu rengi (Yazar burada asilim demek istiyor:). Lise döneminde bir takıntı haline geldi ne yazık ki, ufak tefek demeden her şeyimi mor almaya başladım. Gotik damgası yemek de hoşuma gitmedi açıkçası. Mor dediğin gotiklikten değil asalettendir arkadaşlarım. Keşke o zaman bilebilseydiniz.


Çok da pişman değilim mora takıntılı olduğum için. Çünkü o zamanlar severek kullandığım her şeyi hala daha kullanıyorum. Yine mor kıyafetlerimi giyiyor, yine mor kalemimi kullanıyorum. Alışverişe gittiğimde yine alışkanlıktan elim gidiyor mor parçaya. 


Ama gelin görün ki kıyafette ve diğer her şeyde mora bu kadar düşkünken ayakkabıda hiç tercih etmemişim onu farkettim. Her şeyle kolayca kombinleyemem diye düşündüğümden olmuş olacak. Elimde sadece bir tane mor Converse ve bir adet de babet var.


İşte görüp de hayran kaldığım ayakkabılardan sonra kendime gidip bir tane mor ayakkabı almazsam olmaz. En kısa zamanda bir tane tatlısından güzelinden bir mor ayakkabı beğenilecek ve alınacak.

Bir de şöyle düşünüyorum ki mor kesinlikle kendini en güzel kadife kumaşta belli ediyor. Kadifeye en çok o yakışıyor bence.

İlle de mor olsun bir de üstüne kadifeden olsun.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder