23 Mart 2014 Pazar

Bu Hafta (6)

Post yapmayalı çok oldu. Hatta Bu Hafta'lık yazılarımı da yazmayalı çok oldu. Yorgunluk, yoğunluk, can sıkıntısı falan hepsi bunun sebebi.

Twitter'ın kapanmasına canım sıkıldı. Twitter'sız yaşayamam diye bir şey yok tabii ki ama canım sıkıldığında şöyle bir okumayı seviyorum. Ayrıca en güncel haberleri de oradan yakalayabiliyorum. Neden bu imkan elimden alınsın ki.

İşe başladım. Sonunda :) Araya girdi işte bir şeyler ondan ertelemek zorunda kaldım bazı başvuruları. Ama sonunda içime sinen bir şirket ve pozisyonda işe başladım. 

Bu karikatürün beni anlattığına inanıyorum. Beni okuyan birileri var mıdır bilmem. Arada giren varmış ama yanlışlıkla mı geliyorlar acaba :) Şaka bir yana buraya gelip de bir şeyler yazmak hoşuma gidiyor.

Bu minikliğe bayıldım. Bir şeyin boyutu ne kadar küçülüyorsa o kadar da sevimli oluyor bence. Yavru hayvanların sevimliliği falan da bu yüzden.

Kenan Işık'ın durumunu öğrenince şoka uğradım. Çok severim kendisini, yıllardır da annemle birlikte izleriz yarışma programı. Annem hakkında hep der ki 'Düzgün insan'. Allah acil şifalar versin. İnşallah bir an önce iyileşir.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder