10 Mart 2014 Pazartesi

Earcuff Dünyası

Öyle bir dünya ki bu. Adeta harikalar diyarı. Çok beğeniyorum bu earcuff denilen şeyi. Ama hala istediğim gibi bir tane bulamadım. Geçen gün H&M'de buldum aslında ama hayallerimdekiler gibi değil.


Korkmasam deldireceğim kıkırdağımı ama acısından o kadar korkuyorum ki yıllardır o yüzden yanaşmıyorum. Ama oraya da küpe o kadar çok yakışıyor ki. Eee madem deldiremiyoruz bu earcufflar imdadımıza yetişsin.


Diğerlerine göre daha minyon olanlar çok sevimli bence. Öyle orada minicik minicik duruyorlar. İşte bunları takmaktan korkmam, niye korkayım.


Heh işte bunlarda işler biraz daha karışıyor. Yavaş yavaş kulağı ele geçirmeye başlıyorlar. Bunlar biraz daha cesaret istiyor.


Ama bunlar akıllara zarar vallahi. Bütün kulağınıza hükmediyorlar. Saçınızı bir yana toplayınız ve earcuffınızı takınız. Diğer kulağa bir şey takmaya da gerek yok zaten. Tek kulakla ihtişamınızı gösteriniz.


Boynuz kulağı geçmiş de yüze dadanmış. Bu biraz amacından şaşmış bir earcuff. Buraya koymadan edemedim.


Bu da earcuff'ın ulaşabileceği maksimum güzellik herhalde. Biraz da saç renginden de olabilir tabii. Anne ben elf oldum başlığını koydum bu fotoğrafa.
Twitter sayfamda da önceden paylaşmıştım bunu.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder