19 Nisan 2014 Cumartesi

Yeni Yazı mı O?

Bahanem var bu kadar uzun yazmamam için. Ama ilk defa bu kadar uzun bir ara verdim sanırım. Sanırım değil öyle.

Çalışmaya başladım. Eve de yorgun gelince sosyal medyada takılıyorum sonra da hoop yatağa. Ben ki gece 3'te 4'te uyuyan insandım. Bir anda 11'de uyuyan bir insana dönüştüm.

Ama mutluyum, hayatım düzene girdi en azından. Gerçekten düzene girdi. Uyku saatim normal standartlara girdi her çalışan gibi. Spor düzenimi oturttum. İki gün dinlenme veriyorum kendime, diğer beş gün spor.

Çalıştığım yerden de birlikte çalıştığım insanlardan da memnunum. İstediğim bir konuda çalışıyorum ve sevdiğim işi yapıyorum. Bir insan daha ne ister ki.

Umarım ki herkes istediği, mutlu olacağı yerde çalışma imkanı bulur.

Yazılarıma devam etmek istiyorum. Hoşuma gidiyor buraya yazmak. Hafta içi en azından bir gün de olsa bir yazı yazmak istiyorum.

Yoksa bu bir 'challenge' mı ? :)

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder