30 Haziran 2014 Pazartesi

Düğün Ayakkabısı

Yaz akla ne getiriyor? Deniz, kum, güneş, bronzlaşmak, tatil. Sıcacık yaz günleri. Ama bir de yazın vazgeçilmezi var ki o da düğünler. Çoğu gelinin hayalidir bir yaz gecesi evlenmek. Aynı zamanda birçok gelinin de hayalidir tüm gün ayağını acıtmayacak, pistten dışarı bir adım atmadan tüm gece dansettirecek bir ayakkabıya sahip olmak.


Beyaz gelinlik, beyaz ayakkabı. Gelin dediğin bu sınırlar içinde kalmalıymış gibi. Artık ne beyaz gelinlikler kaldı ne de beyaz gelin ayakkabıları. O gün senin günün sen seç istediğini. Rahat olsun, güzel olsun, senin içine sinsin yeter.


Daha evlilik planlarıma daha çok var ama kim engel olabilir ki ayakkabı aramalarına başlamama. Yine Pinterest'te gezindiğim anlardan kalma düğün ayakkabılarını kaydetmişim. Şimdi paylaşma zamanı geldi.


Her birine hayran kaldım bu güzel pabuçların. Her genç kız çocukluğundan beri hayal eder düğününü de gelinliğini de. Ayakkabılar neden hayal edilmez ki? Hepsi birer hayal gibi değil mi?


Dedim ya gelin ayakkabısı beyaz olmak zorunda mı diye. İşte böyle de renkli ayakkabı giyebiliriz bence neden giyemeyelim ki. Hatta kendi ayakkabımı mor hayal ediyorum bile.


Severek takip ettiğim blogger Balköpüğü'nün de gelin ayakkabılarına bayıldım. Hele o bileğe bağlanan kurdeleler. Çok hoş. Sizce de harika değil mi?


Vee acı gerçek. Giydiğimiz dünyalar güzeli bir gelin ayakkabısı da olsa gecenin sonu bu ayakkabılara çıkıyor kızlar.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder