4 Haziran 2014 Çarşamba

Saç Bantlı Saç Modeli

Bugün yeni bir saç modeliyle daha karşınızdayım. Yok canım tabii ki ben değilim fotoğraflardaki. Yine internet yardımıyla buldum kendisini. İnternetin bu genişliğine hayranım. Ne arasak buluyoruz. Bu ne güzellik canım :)

Bu seferki modelimiz de oldukça kolay. Siz de benim gibi saç bantlarını kullanmayı seviyorsanız bunu da çok seveceksiniz.

Saç bandınızı takın ama saçlarınızın altında kalacak şekilde değil (anlatamadım ama siz anlamışsınızdır) (normal taktığınız gibi takmayınız işte canım). Sonrasında saçlarınızı ufak tutamlar alarak bant etrafında dolayınız. Son kısımları dolarken biraz saçını karışacaktır ama bu karışıklık da hoş bir hava katıyor. Ayrıca saçınız nemliyken aynı modeli yapıp da sabah açtığınızda da hoş dalgalar elde edebilirsiniz.

Ben çok sevdim bu modeli. Umarım siz de seversiniz. Severek kullanın.


Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder