9 Haziran 2014 Pazartesi

Oyuncak Rafı

Hani neredeymiş benim kendin yap yazılarım. İşte burdaymış.

Yepyeni bir DIY projesiyle daha karşınızdayım. Evde kullanılan tuvalet kağıdı ya da kağıt havluların bitiminde elimizde hep kalıyor bu karton rulolar. Biz de hep çöpe atıyoruz. Hadi bu seferlik atmayalım da değerlendirelim.

Çocukluğumuzdan beri de hep şöyle kullanılır böyle kullanılır diye biriktirirdik. El işi dersinde öğrendiklerimizle bir şeyler yaparız diye. Hiç de yapamadık. Şimdi içimizdeki ilkokul çocuğunu ayaklandırıyoruz ve harekete geçiyoruz.

Benim gibi oyuncak koleksiyonu yapanlar yaşadı. Küçüklüğümden kalan oyuncaklar var böyle minik minik. Onları bir rafa dizdim, duruyorlar. Ama şöyle bir şey yapayım da orada dursunlar istedim. 

Bana ilham kaynağı olan bu projeyi kim yaptıysa ellerine sağlık.



Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder