3 Ekim 2014 Cuma

Tütü Etekler

Hangimiz küçük bir kızken prenses olmak istemedik. Büyüyünce bu isteğe neden engel olalım ki.


İçimizdeki prenses dışarı çıksın artık. Biz de bürünelim tütülere.


Sokakta giyinmeye cesaret edemem ben açıkça konuşmak gerekirse. Ama etek dışında kalan şeyleri sade giyinirsek çok da dikkat çekmeyiz bence. Ya da doğum gününüzde giyin, o gün sizin gününüz kim karışır.


İşte prenses gibi hissettirecek olanlar bunlar. Pembe pembe insanın içini nasıl da açıyor. (Üst ortada gördüğünüz de Style and Glaze blogunun sevimli bloggerlarında biri. İkisi de çok tatlı insanlar, ikisini de severek okuyorum. Bloglarına buyurun.)


Bence siyah olanlar da en güzeli. Yine asillik katıyor kişiye. Bunları giymekten korkmayız değil mi kızlar :)

Ve tütü eteklerin kraliçesi. Carrie Bradshaw. Kim unutabilir ki onu.
İtiraf ediyorum ki Sex and the City dizisini izlemedim. Sadece bir tanecik filmini izledim. O da zaten Carrie modası hakkında oldukça fikir veriyor.


Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder