26 Ekim 2014 Pazar

Bu Hafta (9)

Bakalım bu hafta neler olmuş neler...

Flormar.com.tr 'den ilk alışverişimi yapmış bulunuyorum. İki adet ruj, bir allık, bir de oje aldım. Yanında da deneme ürünü göndermişler. Ürünlerle ilgili post da yapayım bir ara.

İş gezisi sebebiyle Almanya'ya gittim. Üç gün boyunca Wolfsburg şehrinde fuardaydık. Ne yazık ki gezme fırsatı hiç bulamadık. Fuardan 6'da çıkınca, alışveriş yerleri de 7'de kapanmaya başlayınca hiç hoş olmadı. İnşallah bir sonraki geziye.

Bu kırmızı elbiseye fazlasıyla hayran kaldım. Rengi, kumaşı, uzunluğu.. Hele o sırtındaki detay. Biraz riskli farkındayım ama harika bir elbise. Bele kadar gelen ayrıntıyla da gayet giyilebilir olabilir. O haliyle bile bana olmaz ama neyse :)

Dün bir şarkı dinledim ve çok hoşuma gitti. Hafiften de gaza getirdi. Sözlerini dinlemedim çok. Ama şarkıda bir şeyler beni kendine çekti. Kalktım egzersizlerimi yaptım, odamı toplamaya giriştim. Ve iki gün blog yazısı yazdım. Ne kadar etkili bir şarkıymış meğersem. Şimdi sözlerine bir bakayım gizli bir mesaj mı varmış diye :)

Şarkı adını yazmamışım hala. Dinlemek isteyenleri de Youtube'a alayım. Oi Va Voi - Refugee 

Bu yumuşla günümü şenlendirdim. Yanımda olsa sarılmalara mıncırmalara doyamam herhalde. 
Bütün hafta gülümsemeniz dileğiyle...

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder