25 Ocak 2015 Pazar

Bu Hafta (10)

Yeni bir Bu Hafta yazısı. Aylar sonra. İnanılmaz ama gerçek.

Ben bu eyeliner modelini çok sevdim. Ama ben düz bir çizgi bile süremezken bu kadar emek gerektirenini hayatta yapamam. Ama bir gün yapmak isterim. Çok hoş çünkü.

Bu yazıya çok güldüm. Neden güldün derseniz. Yazım yanlışlarıyla dolu olması ve mantıksızlığı. Su sporları parkuru ama yüzemiyorum, neden? İngilizce kurtarıyor da Almanca'nın neresinden tutsan dökülüyor.

Bu kazağı çok beğendim. Tam yılbaşına göreymiş aslında. Yılbaşında giyemesek de kışın herhangi bir gününde giyeriz biz de. Bundan bir de DIY projesi de olabilir aslında.

Bu oyuncak ayıların sevimliliğiyle günüm aydınlandı. Yüzümü güldürdü. İçimi ısıttı.

Dün izlediğim tiyatro hala aklımda, hala tadı damağımda. Çok beğendim. Size de öneriyorum. Tiyatro Hal'e gidin bu oyun için. Tiyatroyla ilgili yazımı da en yakın zamanda yazmalıyım. 

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder