26 Ocak 2015 Pazartesi

Online Kitap Alışverişlerim

İdefix’ten almak istediğim bir kitabın tükenmesi sonucu yeni bir seçenek bulmalıydım. Sonra aklıma kitapyurdu.com geldi. Şansımı bir de orada deneyeyim dedim. Ve buldum.


10 TL üzeri kargo 1 TL, 20 TL üzeri kargo bedavaydı aldığım dönemde. Ben yılbaşı dönemine özgü bir şey zannediyordum. Meğer her zaman böyleymiş bu durum. Kargoya fazla fazla para vermek hoş gelmiyor bana. Hele ki alacağım kitap kadar tutuyorsa kargo ücreti.

1TL kargo ile hesaplı ve mutlu alışverişimi yapmış bulundum. Siparişi Cuma günü oluşturmuştum. Pazartesi de elime ulaştılar. Ürünlerim kargo yolculuğundan nasibini almamışlar çok şükür. Gayet korunaklı karton ile geldiler. Karton koruma katman katman olduğu için de zarar gelmemiş, sevindim. Yanına hediye de verselerdi keşke. Kitap ayracı gibi küçük şeyler severim çünkü.


İşe gidip gelirken gördüğüm ilanlar üzerine babil.com deneyeyim dedim. Listesini oluşturduğum birçok kitap vardı, bir kısmını da oradan aldım. Yılbaşından önce vermiştim siparişimi. Kargo ücretsizdi. Hasarsız geldi kitaplar. Beni mutlu eden en önemli şey. 

Babil.com bir de böyle güzellikler göndermiş. Çok mutlu etti beni. 

Ve son olarak aylardır alışveriş sepetimde duran kitaplarımı idefix.com'dan aldım. Yine yılbaşı öncesinde aylarca süren bir 'kitap fuarı indirimi' vardı, ondan yararlanmıştım. Bir kitabı temin edememişler, ertesi gün de o geldi. Niye zahmet ettiniz canım, bir gün daha sabrederdim ben :) Kargo da her zamanki gibi 50 TL üzeri ücretsizdi.


Şeyler kitabını açıkçası sadece Metis Yayınları olduğu için aldım. Çünkü bahsettiğim indirim fırsatı esnasında bir de Metis'ten kitap alana ajanda hediyeydi. Sırf hediyeyi alabilmek için ana ürün aldım yani. Pazarlama taktiği budur işte. Okunması gerekenler listesinde gördüğüm birkaç kitap arasından ekşisözlük yorumuna göre almış bulundum. Umarım doğru bir karar vermişimdir.


Böylece oldukça hesaplı alışverişler yaptım. Bu gazla birçok kitap okuyacağım. Çünkü bu seneki kararlarımdan biri de bolca kitap okumak. Metroda, otobüste, minibüste, metrobüste. Toplu taşıma dışında pek de vaktim kalmadığı için böyle idare edeceğim hafta içi.

Artık kitap alışveriş sitelerime yeni siteler de eklemiş bulundum böylece. Umarım hep böyle sorunsuz olurlar.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder