27 Aralık 2015 Pazar

Bu Yıl (3)

Bu yıl neler oldu neler.

Evlenme teklifi aldım. 6 yıldır beraberiz, bütün üniversite hayatını beraber geçirdik. Nasıl kelimelere dökülebilir bunca yıl.
Tanıştığımız yerde okulda teklif etti. Kabul etmez miyim :)
(Bakımsız elim için kusura bakmayın. Hazırlıksız yakalandım tabii ki:))


Yaklaşık 2 yıldır çalıştığım firmamda departman değiştirdim. Kendimi daha mutlu hissediyorum burada. Her sabah olmasa da çoğu sabah daha mutlu şekilde uyanıp işe gidebiliyorum.


Yeni departmanın bir güzel yanı da bol bol iş seyahatlerine gitmek. Gezmeye çok fırsat olmasa da değişik bir şehir görmek insana çok iyi geliyor. 


Bu sene bir önceki seneye göre daha çok kitap okudum daha çok sinemaya tiyatroya gittim. Bir de ilk defa operaya gitme fırsatı buldum. Kendime zaman ayırmak bana çok daha iyi geldi. 
(Okuduğum kitaplardan ve izlediğim filmlerden bir yazı dizisi hazırlamak istiyorum. Yeni yılda bu düşüncemi gerçekleştirebilmek umuduyla...)



Bu Yıl yazılarını uzun tutmak istemiyorum pek. Yıl içinde bahsedemediğim ama paylaşmak istediğim olayları atlamamak adına yazıyorum. Paylaşmak her zaman çok güzel.

Mutlu yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder