26 Ocak 2016 Salı

Flormar Alışverişim

Daha önceki alışverişimi yazmaya üşendim ama bu sefer aldım fotoğraf makinemi elime, çektim fotoğraflarımı. Sonra da oturdum bilgisayarımın başına, başladım yazmaya. Yine fazlasıyla geciken bir yazıyla daha karşınızdayım.


Bir süredir renkli farlar almak istiyordum. Flormar'ın da indirime girmesiyle internetten renkli renkli farlar aldım. Bir de aynı koleksiyondan allık aldım. Kırmızı mat bir ruj arıyordum, güzel bir tonunu bulmuşken onu da alayım dedim. Eh oje almadan olmaz derken dolduruverdim yine sepeti. Yanında da birkaç hediye geldi.


Bu da özür hediyesi olarak gönderilen hediye paketi. Siparişim söylenen tarihlerde gelmiş ancak hafta sonu iş yerimde beni bulamadıkları için geri götürmüşler. Pazartesi günü aradılar, siparişin geri gönderilme sebebini sordular. İptal etmek istediğimi mi yoksa tekrardan göndermelerini mi istediğimi sordular. Onayladım, ertesi gün geldi siparişim. Bir sonraki gün de bu özür sepeti geldi. Müşterilerini önemsedikleri için teşekkür ederim Flormar ailesine.


Mor renkli pakettekiler farlar, diğeri ise allık.

 

Soldaki : Puffy Eye Shadow 04 Bohemian Style
Sağdaki : Puffy Eye Shadow 03 It's My Headband!

Fotoğraflarda çok net rengini gösteremese de ilk renk çok tatlı bir mor diğeri ise çok tatlı bir nar çiçeği.

 

Soldaki : Puffy Eye Shadow 06 Tied-Dyed Please!
Sağdaki : Puffy Blush 4 Boho-Chic

Burada çok parlak çıkmış ama diğer farım tam da aradığım bir mavi. Allık ise yanaklara yeterli derecede pembelik verecek bir allık.


Farlar da allık da yumuşak bir yapıya sahip. Fırçayla değil de parmaklarla uygulamak daha uygun olacaktır. İçerilerinde hafif ışıltılar var, benim hoşuma giden yanları da bu oldu. Kalıcılıkları da fena değil ancak göz kapağına baz uygulanırsa daha da kalıcı olacaktır.

Allık beni biraz daha memnun etti kalıcılık konusunda. Allık fırçasıyla da denedim ürün rahatça alınabiliyor ve yanaklara rengini verebiliyor.


Extreme Color Lip Lacquer 02 Freedom Spirit

Rengine, yapısına bayıldığım bir ruj oldu. Tam da aradığım şey buymuş. Kalıcılığından da memnun kaldım.


Soldaki : Satin Matte GS08 Skyblue
Sağdaki : Satin Matte GS15 Cobalt

Sağdaki ojeyi ben aldım, soldaki ise hediye olarak geldi. Henüz soldakini kullanamadım. Tek başına kullanacağımı da düşünmüyorum. Siyah üzerine güzel olabilir gibi ama denemek lazım. Sağdakinden memnun kaldım, rengi çok hoş. Her ikisi de mat ışıltılı ojeler. Bu tür ojeleri çıkartmak biraz zorlu oluyor maalesef. Tırnağımı yıpratmaktan korktum asetonla çıkartırken.


Her iki Flormar alışverişimde de bu ürün gönderildi. Henüz kullanmadım, yorumda bulunamıyorum ne yazık ki.


Sugar Candy SC01

Hediye paketinden çıkanlardan biri de bu oje. Benim için fazla renkli, bana yakışır mı bilmiyorum. Ama tam yaz rengi, yazın bir şans verebilirim belki.


X10 Sculpting Mascara 002 Lengthening

Bu rimel de hoşuma giden ürünlerden oldu. Fırçası, kalıcılığı, verdiği renk benim için yeterli oldu. Günlük makyajıma ekledim.


Supershine Lip Gloss 117 Lacquered Coral

Bu dudak parlatıcısı için iyi şeyler hissettiğimi söyleyemeyeceğim. Bir kere rengi benim için yine fazla renkli, dudakta nemli bir yapı bırakıyor. Fazlasını alınca hafif bir turunculukla idare edebilirim ama. Tercih edeceğim bir ürün değil ama bu hafif yapısıyla kullanacağım sanırım.

Mutlu günler

1 yorum:

  1. Flormar İndirim  çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil