1 Mayıs 2013 Çarşamba

İlk Yazı

1 Mayıs 2013... Saat 22.50. Sanırım saat 22 civarlarında karar verdim blog açmaya. Son iki aydır blog takip etmeye başladım. Çoğunlukla moda blogları. Ama ben takip ediyorum diye illa ki moda blogu açmadım, arada paylaşımlarım olur o ayrı.

Bir şeyler yazmayı çok seviyorum. Aslında elimde kağıt kalem olsa daha da samimi olabilirdi. Ama bence böylesi de güzel ve belki biraz daha hızlı. Zaten paylaşımlarımı yapacağım şeyler de internet ve bilgisayar kaynaklı olduğu için...

Kendimi tanıtmayı da daha sonraya bırakıyorum. Zamanla kendimle ilgili bazı ipuçları paylaşırım mutlaka.
Bir de umarım takipçilerim olur çokça:)

Çok da yazacak bir şey bulamıyorum şu an. Zamanla bulurum umarım. İyi geceler dilerim.

Bu arada Geheimnis Almanca'da 'sır' demek.


Böylece blog maceram başladı...

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder