28 Aralık 2014 Pazar

Bu Yıl (2)

Bu hafta ne oldu yazılarım sekteye uğradı fazlaca ama 'Bu Yıl' yazısını eksik bırakmayacağım.

Öncelikle hayatımdaki en etkili değişim işe başlamam oldu. Mart ayından beri çalışıyorum. Uykusuzluk, trafik, yorgunluk, hiçbir aktiviteye vakit bulamama büyük sıkıntı aslında. Ama ben çalışma imkanı bulduğum için tabii ki şükrediyorum. Bu devirde iş bulmak zor, ekmek aslanın ağzında demekte haklılar.


Yüksek lisansa başladım. Hem iş hem okul fazlasıyla zorluyor aslında. İşten sonra ders falan. Kafam alıyor almasına da ders çalışmak falan biraz hayal. İşte her zamanki gibi son gün son dakika çalışmaları.


Yıllar sonra yurt dışına çıktım. Almanya güzeldi be, özlemişim. Dönünce İstanbul’a, 'Vay be Avrupa pek bir farklı' diye düşünmeden edemedim. Trafik olmaksızın, korna sesi olmaksızın yaşamak, karşıdan karşıya geçerken araçların yol vermesi falan benim önemsediğim şeylerdir ve onları tabii ki Avrupa’da buldum. Ahh İstanbul neden böylesin (Ülkemi tabii ki seviyorum yanlış anlaşılmasın, sadece bazı özelliklerine tahammül edemiyorum.).


Bu yıl tabii ki hayatımda bunlar olmadı sadece. Ama 365 gün bir yazıya sığar mı sığmaz. O yüzden bu kadarla sınırladım. Ülke gündemine girmeyi hiç ama hiç istemedim zaten. Olumsuz bir şey yer alsın istemedim burada. Duyarsız kaldığım düşünülmesin.

Herkese şimdiden kocaman mutlu mu mutlu yıllar diliyorum.

Mutlu yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder