27 Aralık 2014 Cumartesi

Yılbaşına Hediye Paketi Yapalım

Yılbaşı yaklaşıyor. Doğum günüm de yaklaşıyor tabii haliyle. Yılbaşında doğduğumu söylemiştim değil mi daha önce?

Hediyelerinizi almaya başladınız mı? Ben daha başlayamadım. Sanırım son dakikaya kalacak gibi. Son hafta son gün koşuşturacağım gibi gözüküyor. Ayrıca doğum günüm yaklaşırken hediye peşinde koşuşturmamam lazım benim. Benim için koşuştursun insanlar :)

Hediyeyi açmadan önce hediye paketi de ilgimi çeker benim. Hele ki özenle, kişiye özel hazırlanmışsa. Genelde hediyeyi aldığımız yerde paketletmeyi tercih ediyoruz. Çünkü ya vaktimiz yoktur ya da paketlemeyi pek beceremiyoruzdur.

Hem hediyesini eliyle yapan hem de paketini özenle yapan insanlara hep imrenmişimdir. Özene bezene hazırlamayı ben de çok severim ama paketleme konusunda beceriksiz olanlardan biri de benim.

Pinterest’ten bulduğum paketleme örneklerini sizinle paylaşmak istedim. Marifetli arkadaşları buraya davet ediyorum.


Bu paketlemeye bayıldım. İpinden tutun da düğmelerine kadar. Bu kolay, bunu yapabiliriz bence.



Paketi kurdelemek de ayrı bir sanat diyorsanız, bu da açıklamalı kolay yapımı.



Bakın bu en kolayı ve hatta en eğlencelisi. Noktaları belli bir düzende yapamam diyorsanız, nasıl yapıyorsanız öyle yapın. Puantiye her haliyle sevimlidir.


Hediye paketinize bir de şeker ekleyin ki karşınızdakini daha da mutlu edin.

Mutlu günler
Mutlu yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder