3 Aralık 2014 Çarşamba

Buffy Vampir Avcısı 8. Sezon

Eee hani nerede aldığım kitaplarımın yazısı. Kaç ay oldu alalı. Tabii ki yazamadım yazısını. Daha da yazacak bir sürü şey var aklımda. Şimdi aklıma geliyor bir sürü fikir. Onları da hazırlayayım yahu.

Neyse ne diyorduk.


Aldığım şeyler aslında kitap değil çizgi roman. Buffy the Vampire Slayer dizisine yıllardan beri hayranım. İlk izlediğim yabancı dizilerden biri sanırım. Yani ilk onu hatırlıyorum, Cnbc-e'de izlediğimi. Dizisi bitince bayağı üzülmüştüm de çizgi romanının çıkacağını duyduğumda çok sevinmiştim. Ama almadım işte ilk çıktığı zamanlar. Alırım sonra diye diye en son çalışmaya başlayınca serisini alayım bari dedim.


Sen misin o kadar zaman bekleyen. Her yerde gördüğüm çizgi romanları bulamaz oldum. 8 kitaplık seriden kalmış 2 3 seri. Dedim nasıl bulacağım. Hemen internete sarıldım. İdefix'i de yeni yeni keşfetmişim. Hemen verdim siparişimi. Ama bir sorunum var, ilk kitap hiçbir şekilde yok. İnternette zar zor bir iki yerde buldum ama almaya güvenemedim.


Kadıköy'de bir çizgi romancıda buldum. Var ama seri halinde satıyorum dedi. Bulması zor dedi. Dedim biliyorum. Ama ben çoktan almıştım diğerlerini. En son sığındım gittigidiyor.com'a. Çok ilgili bir satıcıydı, yanında kitap ayracı da göndermiş tatlı bir notla. Mutlu ediciydi.

idefix'te küçük bir sorun yaşadım ama. İki adet çizgi romanda kargodan kaynaklanmayan hasarlar vardı. Mail attım, rica ettim değişmesi için. Sıkıntım ne ise bir not yazmamı faturayla birlikte karşı ödemeli olarak kargo göndermemi istediler, gönderdim. Üç gün içinde geri geldi yeni çizgi romanlarım. İlk kargoyla gelen 6 kitap bir arada bir baloncuklu kargo poşetiyle gelmişti, anca bu son ikisi ambalajlı olarak geldiler. Keşke ilk kitaplar da öyle gelseydi diye düşündüm ama mükemmellik zor kargoda.


Sonuç olarak memnun kaldım her iki yerdeki alışverişimden de. Daha okuma fırsatı bulamadım ama ne yazık ki. Yavaş yavaş tadını çıkara çıkara ilk çizgi romanı okumaktayım.

Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder